Saturday, September 22, 2012

PERBENTANGAN PROJEK MINI

Salam semua! 

Jumaat (21 September 2012)
Depan jabatan Sains tercinta..
kul 7.45am - 12.30pm


dub dap dup dap.. haaa ni lah masa yang dinanti - nanti seluruh rakyat Malaysia.. hihi.. well, pada hari ini kami mempamerkan segala produk yang telah kami hasilkan. preparation bermula seawal 7.45.. saya, cik Aain an Cik Sarah telah bangun pada pukul 5.00am gara2 nak wat pameran (tipuuu jee.. hihi).. well, seawal 7.45am kami telah bergerak ke hadapan jabatan Sains untuk mencari tapak pameran kami dan membuat persiapan dari segi tempat, kerusi, meja, susun atur produk dan pengantungan poster.

here we are! betui2 dengan pintu jabatan..hihi..

Cik Ain menyusun penuh ketekunan.. ;-)

Cik Sarah 'touch up' dengan penuh semangat!

 haaa.. itulah kedudukan kami dan gelagat - gelagat persiapan kami.. semangat bukan?? kira - kira pada pukul 8.15am, kami menerima pengunjung pertama.. Cik Wieda.. dan diikuti beberapa pengunjung dari kumpulan lain serta kunjungan dari pensyarah - pensyarah yang melalui kawasan pameran. Kami bergilir - gilir membuat penerangan berkaitan dengan aliran tenaga dalam biosfera dan kesedaran berkaitan dengan kepentingan menjaga ekosistem.

pelanggan pertama.. hehe,, jual!

Adek2.. ;-)

semangat kan saya??

Bersama semester 8 Math..

Pensyarah yang mengunjungi.. ;-) TQ

Tidak segan untuk 'try2'.. hehe

lagii En Tumon!

sejenak..

Mcm ni maennyaaa.. faham?? hehe

haaa meh try pula... gud2..

Cik Murni! wat gapo tuuu??

haaa.. begitulah gelagat2 kami dan mereka.. selepas itu kami menyediakan 'brochure' dan borang maklum balas untuk mereka memberikan maklum balas berkaitan dengan pameran kami.. haaa bukan maen2 saje.. kene wat borang maklum balas.. hihi.. 

 Alhamdulillah semua pengunjung memberikan respon yang positif. Secara keseluruhannya mereka memahami aliran tenaga dalam biosfera dan dapat memberikan kesedaran kepada mereka berkaitan dengan kepentingan menjaga ekosistem.. Kira - kira pada pukul 12.45pm, kami menutup pameran dan berkemas untuk pulang... yiippppiiiii!

Legaaaa..





 -------------------SEKIAN, LEGA DI HATI---------------------


No comments:

Post a Comment